Звіти про роботу Вижницької ДНЗ №1 «РОМАШКА»

                                        ЗВІТ ЗАВІДУВАЧА ЗА 2019 РІК

 

1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА

Дошкільний навчальний заклад здійснює свою діяльність відповідно до нормативних документів та законодавчих актів України.

В дошкільному навчальному закладі працює  9руп:

Раннього віку – 2 групи, дошкільного віку – 7 груп.

Кількість дітей – 240

Режим роботи навчального закладу:

8 вікових груп працюють з 08:30 до 19:00,

чергова група працює з 08:00 до 20:00 год.

Згідно нормативів, санітарно-гігієнічних вимог та специфіки роботи дитячого закладу в дитсадку обладнані необхідні приміщення: групові та спальні кімнати, роздягальні та кімнати гігієни. Постійно функціонує музичний зал, працюють кабінети: медичний, методичний, кабінет інструктора з фізичного виховання, кабінет голови профспілки закладу, кабінет вчителя-логопеда, кабінет практичного психолога, музичних керівників,  всі технологічні та побутові приміщення. Предметно-ігрове середовище  усіх приміщень відповідає  санітарним, функціональним і естетичним вимогам.

 

2. УПРАВЛІНСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ

Дошкільний навчальний заклад забезпечений законодавчою та нормативно-правовою документацією з питань управлінської діяльності. В наявності систематизована добірка нормативних документів за усіма напрямками діяльності.

Дошкільний заклад в своїй роботі керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Положенням про дошкільний навчальний заклад», Конвенцією про права дитини, Законом України «Про охорону дитинства», Національною доктриною розвитку освіти, Положенням про дошкільний навчальний заклад України (Постанова Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 № 305), комплексною програмою розвитку освіти в Чернівецькій області на 2014/2017 роки та іншими нормативно - правовими актами, власним Статутом (зареєстрований 06.11.2014 р., № 10271200000000013).

До складу органів самоуправління дошкільного навчального закладу входять:

- Рада дошкільного навчального закладу;

- Батьківський комітет ДНЗ №1, до складу якого входять батьки дітей з 9 вікових груп;

- Батьківські комітети груп;

- Профспілковий комітет;

- Педагогічна рада;

- Загальні збори батьків та членів трудового коллективу;

- Комісія з охорони праці та техніки безпеки.

 

3. МЕТОДИЧНА РОБОТА

    Зміст освітньо-виховного процесу в дошкільному навчальному закладі визначається Базовим компонентом дошкільної освіти і реалізується відповідно до освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина».

       В навчально-виховному процесі знайшли своє місце такі педагогічні технології:

Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського, кольорові палички Джорджа Кюїзінера, методика Сендплей, методика Генріха Альтшуллера ТРВЗ, ейдетика, мнемотехніка, фрактали.

        Дошкільний навчальний заклад є закладом «Школа сприяння здоров’ю».

Педагоги закладу постійно відвідують районні методичні об’єднання, семінари, педагогічні майстерні. В дошкільному закладі практикується взаємовідвідування занять, колективні перегляди різних видів методичної роботи.

       Методичним навчанням охоплено 100% педагогічних працівників. При визначенні форми навчання враховуються результати діагностики професійної майстерності педкадрів і їх запити, а для цього в закладі створені всі умови для підвищення професійної компетентності педагогів.

      Управління і планування методичної роботи здійснює завідувач, вихователь-методист, керівник творчої групи. Робота проводиться за двома  напрямками: пошук та вивчення. Результати такої роботи повною мірою відповідають сучасним інноваційним змінам у дошкільній освіті, зокрема щодо формування нового змісту освіти в ДНЗ, розробки та адаптація нових педагогічних технологій, методик, програм розвитку дітей.

     В дошкільному закладі узагальнено  передовий педагогічний досвід педагогів, створена  картотека передового педагогічного досвіду де представлені методичні розробки та методичні посібники педагогів.

Планування роботи дошкільного навчального закладу відповідає принципам актуальності, науковості, перспективності, доцільності, системності, послідовності.

 

4. АНАЛІЗ ПЕДАГОГІЧНОГО СКЛАДУ

Дошкільний навчальний заклад укомплектований педагогічними кадрами до складу якого входять 61 працівників, з них 24 педагогічні працівники та 35 чол. – фахівці та молодший обслуговуючий персонал. Серед педагогічних працівників з вищою освітою – 5 педагогів, з середньою спеціальною освітою – 18 педагогів, 1 педагог має середню освіту.

Мають кваліфікаційну категорію: «спеціаліст вищої категорії» - 1, «спеціаліст першої категорії» - 2, «спеціаліст» - 20 педагогів. Всі спеціалісти мають 10-14  тарифікаційний розряд.

Упродовж навчального року адміністрація дошкільного навчального закладу приділяла увагу підвищенню фахової майстерності педагогів шляхом відвідування методичних об’єднань, проходження курсів підвищення кваліфікації, складання планів самоосвіти.

       Для вирішення завдань чинних програм, постанов, нормативних документів  та згідно річного плану роботи у ДНЗ проводилися масові (педради, семінари, семінари-практикуми, консультації, відкриті заняття), групові (методичні об’єднання, наставництво) та індивідуальні (самоосвіта, до курсові і після курсові завдання, індивідуальні бесіди та консультації) форми методичної роботи.

 Аналіз даних про педагогічних працівників засвідчує, що колектив дошкільного закладу працює ефективно, творчо. Більшість педагогів працюють в закладі багато років, вміють доцільно організувати свою діяльність, знаходять творчі шляхи для вдосконалення освітньо-виховного процесу.

Педагоги закладу були учасниками районних семінарів, методичних об'єднань, педагогічних майстерень. У вересні 2019 року на базі дошкільного закладу було проведено семінар та педагогічну практику для слухачів курсів підвищення кваліфікації Чернівецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

 

5. РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

В дошкільному закладі 2 рази на рік проходить діагностування дітей з усіх розділів освітньої програми «Дитина».

Середній бал на кінець навчального року по дошкільному закладу складає 0,86%  що свідчить про достатній рівень знань дітей старшого дошкільного віку.

Педагогічний колектив спрямовує зусилля на виховання та навчання життєво-компетентної особистості, яка домірна вимогам життя, адекватно поводиться, виступає активним суб’єктом життєдіяльності, проявляє своє «Я» у різних життєвих обставинах, володіє набором базових якостей, характеризується зрілими формами основних видів діяльності. Тобто дитини, яка знає, може, хоче і адекватно діє.

         Планування навчально-виховного процесу здійснюється згідно наказу МОН України  № 446 від 20 квітня 2015 року «Про затвердження гранично допустимого навчального навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форми власності». Щоденна кількість і послідовність занять з вихованцями ДНЗ визначається орієнтовним розкладом, що корегується щорічно з урахуванням навантажень на дітей згідно програм, вікових та індивідуальних особливостей дошкільників, відповідно до санітарно-гігієнічних та педагогічних вимог.

 

6. РОБОТА З НАСТУПНОСТІ ІЗ ШКОЛОЮ ТА БАТЬКАМИ

        Дошкільний заклад постійно взаємодіє з Вижницькою ЗОШ І-ІІІ ступеня ім. Ю. Федьковича. Реалізація наступності з боку дошкільної ланки освіти полягає у формуванні готовності дітей старшого дошкільного віку до систематичного навчання і шкільного життя, що передбачає мотиваційну, емоційно-вольову, комунікативну, фізичну підготовку, розвиток пізнавальних психічних процесів та мовлення, прищеплення елементарних навчальних умінь. Задля реалізації цих завдань:

- вихователем-методистом створено інформаційно-педагогічну бібліотечку для вихователів та батьків із посібниками щодо підготовки дітей до школи;

- педагогами закладу проводяться із дітьми бесіди про школу, майбутнє навчання;

- вихователі дошкільного навчального закладу спільно з педагогами школи для старших дошкільників влаштовували екскурсії до школи, на яких діти мали змогу познайомитись з вчителями, відвідати шкільну бібліотеку та ознайомитись з приміщенням, де навчаються першокласники.

        З вересня 2013 року впроваджено програму Курс «Дошкілля», зроблено електронну реєстрацію дітей, які відвідують дошкільний заклад, створено банк даних на дітей, які стали на чергу до дитячого садка, введено інформацію про всіх працівників дошкільного закладу на електронні носії.

 

7. ПРОВЕДЕННЯ РОБОТИ ПО ЗВЕРНЕННЮ ГРОМАДЯН.

На виконання Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 р., Указу Президента України № 700/2002 «Про додаткові заходи забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в дошкільному навчальному закладі №1 проведено ряд заходів, а саме : заведені журнали обліку особистого прийому громадян, реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян, ведеться облік вхідної та вихідної документації.

Всі питання, що порушувались громадянами взяті до уваги.

 

       8. ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРЧУВАННЯ

        Організація харчування дітей в дошкільному навчальному закладі, здійснювалася згідно Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України 17.04.2006 за №298/227.

            Оплата за харчування дітей в дошкільному навчальному закладі у 2018 році здійснювалось батьками в сумі 80%, міською радою – 20 % від загальної суми виплат за перспективним двотижневим меню. Режим харчування здійснювався відповідно до режиму кожної вікової групи. Медична сестра закладу здійснює профілактичні заходи в тому числі проведення обов’язкових оглядів, контроль за станом здоров’я, фізичним розвитком дітей, організацією фізичного виховання, загартування, дотриманням санітарно-гігієнічних норм та правил.

            Умови для організації харчування в дошкільному закладі відповідають нормам. Харчоблок має необхідне приміщення, забезпечений проточною гарячою та холодною водою, оснащений необхідним технологічним обладнанням. Виконувалися вимоги щодо дотримання санітарно-гігієнічного режиму. Була придбана необхідна кількість миючих, дезінфікуючих засобів та спецодягу за рахунок позабюджетних коштів.

            З метою забезпечення збалансованого різноманітного харчування складається двотижневе перспективне меню.

 

9. МЕДИЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Організація медичного обслуговування дошкільників здійснювалась відповідно до вимог діючого законодавства. Діти випускних груп мали можливість пройти обстеження лікарями-спеціалістами. З 1 червня по 31 серпня у дошкільному закладі запроваджується оздоровчий період. Вводиться ІІ сніданок, заняття проводяться в ігровій формі, збільшується кількість походів, екскурсій, максимально подовжується час перебування дітей на свіжому повітрі.

Адміністрація дошкільного закладу здійснює постійний контроль за організацією харчування та дотриманням вимог санітарно-гігієнічного режиму в групах закладу.

Дошкільний навчальний заклад  забезпечений медикаментами частково за рахунок благодійних внесків батьків: медичний кабінет має у наявності пакет для надання невідкладної допомоги, жарознижуючі препарати, пакет препаратів та засобів для надання допомоги при травмах.

Працівники дошкільного закладу проходять медичний огляд вчасно відповідно до встановленого графіку.

 

10. РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ ЩОДО УКРІПЛЕННЯ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ.

Протягом 2019 року активно працювала Рада закладу. Члени Ради закладу систематично були присутні на педагогічних радах, організовували роботу з громадськістю щодо залучення позабюджетних коштів та раціонального їх використанням. Проводилася активна діяльність по залученню батьків до благоустрою території дошкільного закладу та проведенню ремонтних робіт.  Завдяки благодійній допомозі батьків було виконано у групах такі роботи:

І молодша А група

- дитячий диванчик – 1500.00 грн

- тюль, 13 метрів – 1417.00 грн

- ремонт групи (побілка, фарбування…) – 1600.00 грн

- миючі засоби – 163.00 грн

- будівельні матеріали на групу (фарби, вапно, грунтівка, фони) – 1963.00 грн

- фарби на майданчик – 550.00 грн

І молодша Б група

- килим – 1500.00 грн

- тюль – 300.00 грн

- канцтовари – 400.00 грн

- двері в групу – 700.00 грн

- фарба, вапно, щітки – 100.00 грн

- миючі засоби – 100.00 грн

ІІ молодша А група

-         Ремонт роздягальні, роздаточної, умивальної, туалетної кімнат – 2500.00 грн

-         Заміна вхідних дверей – 2400.00 грн

-         Посуд, 30шт по 18.00 грн – 540.00 грн

-         Фарбування дверей, перегородок, панелей, підлоги – 600.00 грн

ІІ молодша Б група

-         меблі дитячі – 3540.00 грн

-         керамічна плитка на стіну – 1032.00 грн

-         фарба – 850.00 грн

-         дюбелі – 30.00 грн

-         шайби – 30.00 грн

-         крючки – 40.00 грн

-         сушки – 300.00 грн

середня А група

-         побілка стелі – 600.00 грн

-         фарба – 800.00 грн

-         смітнички – 200.00 грн

-         контейнери – 200.00 грн

-         килимові доріжки – 1400.00 грн

-         кухонний піддон – 75.00 грн

середня Б група

-         килимова доріжка – 1560.00 грн

-         тюль – 1800.00 грн

-         підставка – 234.00 грн

-         пластик – 20.00 грн

-         дезінфікуючі засоби  – 83.00 грн

-         фарба на підлогу – 558.00 грн

старша А група

-         фарба на майданчик – 400.00 грн

-         кухонні меблі – 8600.00 грн

-         мийка двійна – 1399.00 грн

-         змішувач для кухні – 455.00 грн

старша Б група

-         двері вхідні – 3500.00 грн

-         фарби – 954.00 грн

-         канцтовари – 300.00 грн

-         батьківський куток – 650.00

старша В група

-         фарби – 1315.00 грн

-         канцтовари – 150.00 грн

-         шпаклівка – 20.00 грн

-         миючі та господарські товари - 405.00 грн 

На благоустрій дошкільного закладу використано благодійні внески батьків на такі потреби:

-         штахетники, бруси – 1413.00 грн

-         груша для води - 180.00 грн

-         замки для дверей, 2 шт – 4200.00 грн

-         дошки, стовпи для ігрових споруд – 780.00 грн

-         канцтовари – 2400.00 грн

-         двері з коробкою – 2100.00 грн

-         праска електрична – 750.00 грн

-         килимова доріжка, 5м – 750.00 грн

 

За кошти міської ради:

 

1.      Ремонтні роботи – 4900.00

2.      Миючі засоби – 9600.00

3.      Морозильна камера – 7000.00

4.      Ремонт паркану – 3000.00

5.      Обладнання для котельні – 2000.00

6.      Господарські товари – 2000.00

7.      Диски електроплит – 6000.00

8.      Періодичні видання на пів року – 2170.00

9.      Брикети – 156000.00

10. Дрова – 61000.00

11. Сантехніка – 2200.00

12. Премія до Дня Дошкілля 50% посадового окладу 1 педагогічному працівнику – 1735.00

Всього – 257605.00 грн

13. Премія до Нового року – 50% посадового окладу медпрацівникам, 25% посадового окладу – помічникам вихователя та техперсоналу  

 

 

 

ПІДСУМКИ:

Аналізуючи роботу з розвитку дошкільного закладу, створення сприятливих умов для дітей, оцінюючи результати досягнень дошкільного закладу можна зробити такий висновок: у нашому дошкільному навчальному закладі сформовано цілісний освітній простір, в якому дітям надають якісні освітні послуги, піклуються про здоров’я кожної дитини, залучають позабюджетні асигнування для розвитку дошкільного закладу. Санітарно-гігієнічні норми у дитячому садку дотримуються.

 

 

Завідувач Вижницького ДНЗ № 1                                  Н.І. Гулей