Звіти про роботу Іспаської ЗОШ І-ІІІ ст

Звіт директора школи Гакмана В.Д.

за період роботи з 01.02.2019р.по 24.01.2020р.

 

       Як директор школи у своїй діяльності протягом звітного періоду я керувався Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов'язками директора школи, законодавством України, законом України «Про освіту», іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

1. Загальні відомості про заклад:

Іспаська загальноосвітня школа І-III ступенів є колективною власністю Вижницької міської ради Чернівецької області. Управління та фінансування здійснюється Вижницькою міською радою. Будівля школи прийнята в експлуатацію 1982 року, земельна ділянка, на якій знаходиться школа має площу 1,8262 га. У 2019 - 2020 навчальному році працює  68 педагогів(2 сумісники), медсестра, бібліотекар, 17 працівників з числа обслуговуючого персоналу та чотири сезонні оператори котельні.   На 24.01.2020 року у школі навчається 654 учні 1-11-х класів, у 29 класах з них 11 учнів за індивідуальною формою навчання, 3 учні за інклюзивною формою навчання.

1-4 класи – 293 учні;

5-9 класи – 304 учні;

10-11 класи – 57 учнів.

                Характеристика контингенту учнів:

- сироти - 0;                       

- напівсироти – 17 ;

-з неблагополучних сімей - 14;

-   інваліди - 19;

-   діти чорнобильців - 1;

-   з малозабезпечених сімей - 131 ;

-   з багатодітних сімей – 217;

-   батьки є учасниками АТО - 34;

-   чиї батьки за кордоном -11

-   з неповних сімей - 57

 

Для забезпечення навчальної діяльності в школі обладнано:

-   бібліотека;

-   спортивний зал ;

-   актова зала ( налічує 150 місць);

- їдальня (налічує 90 місць);

  - майстерні: слюсарня, столярня (частково обладнані інвентарем);

  - штучний спортивний майданчик.

    У навчальному закладі обладнані два комп'ютерні класи із загальною кількістю 22 комп'ютерів.         

 

 

 

 

 

 

 

Інформація про кабінети школи


Кількість

початкових класів

математики

фізики

хімії

біології

історії

українознавства

географії

Української мови та літератури

Образотворчого мистецтва

інформатики

Іноземної мови

Слюсарня

майстерня

12

1

1

1

1

1

1

1

4

1

2

2

1

1

 

 

Загальна

 

Площа всіх приміщень - 3200 м2.

Стан збереження задовільний, будівля й приміщення в цілому відповідають державними санітарним нормам облаштування та утримання загальноосвітніх навчальних закладів.

      Медичне обслуговування-учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Для якісного медичного забезпечення учнів та вчителів у закладі обладнаний медичний кабінет, працює шкільна медична сестра, яка організовує систематичне та планове медичне обслуговування учнів, забезпечує профілактику дитячих захворювань. Щорічно на базі дитячої лікарні діти проходять медичне обстеження.

              Школа забезпечує науково-теоретичну, гуманітарно-мовленнєву,

        загальнокультурну підготовку дітей.

 


 


2.Матеріально-технічна база навчального закладу:

Школу засновано у 1982 році. Заклад намагається створити умови для роботи і навчання,  відремонтувати та довести до норм та вимог сьогодення навчальні кабінети, оснастити школу новим сучасним обладнанням.

     Кожен рік виконуються капітальні та косметичні ремонти, є висновки державної санітарно — епідеміологічної служби про відповідність приміщень вимогам санітарних норм і правил, дозвіл пожежної частини, протоколи замірів опори ізоляції електромережі.

     Забезпеченість закладу меблями   100%.  Кабінети     і  класні кімнати   відповідають типовим перелікам та вимогам навчальних програм. В  школі  є їдальня,  актова зала,  бібліотека  з  читальним залом,   1 спортивний зал, спортивні майданчики, стадіон, тир.

 

3. Фінансово-господарська діяльність.

      Будівля школи прийнята в експлуатацію 38 років тому. Але, незважаючи на її вік і зношеність, адміністрація школи разом із колективом вчителів та батьків постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її в робочому стані. Фінансування потреб школи проводиться централізованою бухгалтерією Вижницької міської ради. Для покращення умов відвідування школи дітям з обмеженими можливостями  було встановлено пандус, здійснено косметичні ремонти навчальних кабінетів та фойє.  За батьківські кошти було закуплено лавочки  на третій поверх та встановлено штори з ламбрекенами в актовій залі, замінено шкільні дошки у кабінетах фізики та образотворчого мистецтва, здійснено капітальні ремонти кабінетів англійської мови та фізики. Своїми силами був виконаний частковий ремонт системи опалення та  встановлено ШГРП для газопостачання за кошти міської ради (120 000грн.). Завдяки спонсорській допомозі батьків, агрохолдингу  «Мрія»  та допомозі міської ради створено борцівський зал у підвалі та придбано килим для боротьби. За сприянням міського голови Чепіля О.Г. закуплено обладнання для уроків технічної праці, меблі в учительську,  бібліотеку,  медичний та логопедичний кабінети, стільці в кабінет директора. У травні 2019 року відбулося відкриття штучного спортивного майданчика для занять дітей на уроках фізичного виховання. Проведено капітальні ремонти санвузлів школи на трьох поверхах,  кабінету директора та підсобного приміщення спортивного залу, встановлено електричні плити у харчоблоці. Встановлено мультиборд у біологічному кабінеті, придбано принтер, ламінатор та наочне обладнання для дітей з особливими потребами. Також придбано меблі, компютерне обладнання та дидактично-роздатковий матеріал  для НУШ. Було проведено буріння розвідувальної свердловини, але потрібно завершити виконання робіт щоб забезпечити водопостачанням школу.  Також  система опалення потребує негайного капітального ремонту та  знаходяться в аварійному стані  очисні споруди школи. Потрібно відновити гардероб,  роздягальні, зробити капітальні ремонти майстерні та кабінету Захисту Вітчизни, замінити плитку для підлоги у фойє та вхідні двері, закінчити ремонти санвузлів  та душових  у підвалі, встановити санвузол для дітей з особливими потребами, здійснити ремонт  харчоблоку, площадок вхідних сходів та утеплення фасаду всієї школи.

  Адміністрацією школи приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Коридори, вестибюль школи поступово поповнюються новими сучасними пластиковими стендами, активно проводиться робота з озеленення класних кімнат. Подвір'я школи завжди прибране, доглянуте. На квітниках щороку висаджуються квіти. За кошти батьківського комітету було закуплено декоративні кущі та оформлено територію для відпочинку. Для підтримування санітарних умов у приміщеннях школи закуповуються миючі засоби. Огорожа завжди пофарбована, бордюри побілені. Обслуговуючим персоналом проводиться скошування трави на газонах, винесення і періодичне вивезення сміття з території школи.

 

4. Кадрове забезпечення навчального закладу:

      Кадрова політика школи будується з урахуванням підвищених професійних вимог до вчителя, що обумовлюється інтенсивністю оновлення, модернізацією всіх компонентів освітнього процесу на всіх ступенях системи освіти. Сучасний загальноосвітній навчальний заклад потребує вчителя — психолога, вчителя - технолога, вчителя - дослідника, який повинен вміти творчо розв'язувати професійні проблеми.

       Назріло питання формування педагогічних кадрів нового типу. У 2019 -2020 навчальному році штатними працівниками Іспаська школа була забезпечена на 100 %. Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників.

З 68 членів педколективу школи:

5 учителів - методистів,

14- відмінники освіти України,

1 нагороджений нагрудним знаком Василя Сухомлинського,

24 мають звання «Старший учитель»

      Школа є базовою у районі з питань впровадження ІКТ в навчально-виховний процес. З даного питання на базі школи проводились   районні та обласні семінари - практикуми (- обласний семінар кадрового резерву, семінар директорів та заступників директорів шкіл з НВР). З цього навчального року школа почала працювати над проблемою «Розвиток професійних компетентностей вчителя – запорука формування конкурентоспроможного випускника».

Навчально-виховний процес 100% забезпечено фахівцями, які мають повну вищу та середню спеціальну педагогічну освіту. Підвищенню рівня професійної компетентності вчителів сприяє атестація педагогічних кадрів. Атестація педпрацівників проводиться за Типовим положенням про атестацію, відповідно до Законів України «Про освіту» та «Про загальну середню освіту».

Атестація педагогічних працівників проводиться з метою:

- встановлення їх кваліфікаційної категорії відповідно до рівня ділової кваліфікації,  стажу  педагогічної роботи та результатів педагогічної діяльності;

-  активізації їх професійної діяльності, стимулювання до професійного самовдосконалення, безперервної фахової освіти, підвищення рівня компетентності, майстерності та ефективності роботи.

   Атестація здійснюється за планом. Під час проведення атестації не допускаються порушення щодо дотримання Положення про атестацію.

  Не мають місця випадки зниження в ході атестації кваліфікаційної
категорії чи позбавлення педагогічного звання. Безконфліктність організації і
проведення атестації забезпечується доброзичливими взаєминами між
педагогами, які атестуються, та членами атестаційної комісії, готовністю їх
до конструктивної та результативної роботи, відкритістю планування та
дотримання норм і правил проходження атестації, залучення до атестації
широких кіл громадськості.                                                       

          В 2018-2019 н. р. атестацію пройшли 12 педагогів.

     З них отримали: 

     І категорії - 3

     ІІ категорію  - 6

     Вища категорія – 35

     Спеціаліст – 24

                                                                                                             

     інші підтвердили свою категорію і звання

Значна увага приділяється комп'ютерній грамотності вчителів. Сьогодні проводити цікаві уроки без використання комп’ютерних технологій просто неможливо. Якість комп'ютерної освіти педагогічних працівників  є постійною турботою керівництва школи. Пріоритетними напрямами системи підвищення професійної компетентності педагогічних працівників є:

           - формування ключових компетентностей;

 - моніторинг якості освітньої діяльності;

 - самоосвітня діяльність педагога;

 - залучення педагогічних кадрів до дослідної роботи.

      Однією з форм підвищення кваліфікації є курсова перепідготовка, яка відбувається планово з урахуванням побажань педагогічних працівників щодо змісту, форм та методів проходження курсів.

     Поряд з курсовою перепідготовкою широко застосовуються
можливості самоосвітньої діяльності. Кожен педагог займається самоосвітою
згідно з індивідуальним планом підвищення кваліфікації, який включає у
себе опрацювання післякурсового завдання. У системі методичної роботи є
заходи, що сприяють підвищенню кваліфікації: конференції, семінари,
консиліуми, педагогічні ради.                                                  

      Курсова перепідготовка поєднується з методичною роботою на різних рівнях та,із самоосвітою. Новою формою курсової перепідготовки стало дистанційне навчання. Саме життя заставляє сьогоднішнього педагога створювати власні портфоліо електронних версій дидактичних матеріалів.

Матеріали самоосвіти учителів школи доступні на шкільному сайті.

 

5.Медичне обслуговування учнів у навчальному закладі:

      Головним завданням сучасного навчального закладу є підтримка й поліпшення здоров’я дітей. Курс «Основи здоров’я» сприяє активному використанню учнями основних методів і засобів формування здорового способу життя, збереження та зміцнення фізичної, соціальної й духовної складових здоров’я.

      Медичне обслуговування здійснюється кваліфікованими медпрацівниками: лікарем - педіатром, стоматологом, медсестрою. В школі є медичний кабінет. Однак у зв’язку з відсутністю коштів він далекий від ідеального обладнання.

       Для попередження та виявлення захворювань протягом навчального року проводиться медичне обстеження учнів вузькими спеціалістами.

 

6.Організація харчування учнів у навчальному закладі:

З метою чіткої організації режиму дня, який відповідає віковим нормам учнів, збереження здоров’я й попередження харчових та інфекційних захворювань, у школі організовано гаряче та буфетне харчування учнів1-11-х класів. Харчування здійснює підприємець Гордійчук Г.В. Безкоштовним харчуванням охоплено 90 учнів 1-4 класів та 62 учні 5-11 класів пільгової категорії. Є потреба харчувати набагато більше дітей з багатодітних і малозабезпечених сімей.

     Суворо виконуються всі необхідні умови санітарного контролю за термінами й умовами зберігання та реалізації продуктів, дотримується питний режим.

     Основна маса учнів харчується під час великих перерв. Столи
накривають за спеціальним графіком. Учні перебувають у їдальні в супроводі
вчителів.                                                                                     

     Медична сестра ретельно слідкує за санітарним станом приміщень їдальні, різноманітністю страв, дотриманням циклічного меню, виконують усі вимоги санітарно – епідеміологічної служби. Меню вивішено на видному місці в обідній залі, у ньому зазначено найменування страв, вихід продуктів, їх ціна. Випадків порушень термінів реалізації продуктів не було. Усе обладнання харчоблоку знаходиться в робочому стані. Усі ємності й інвентар промарковані. Санітарний режим на харчоблоці не порушується. Роботу шкільного, медпункту й харчоблоку систематично перевіряє СЕС.

 

7.Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності.

     Безпечне проведення навчально-виховного процесу здійснювалось згідно Положенням про організацію роботи з охорони праці.

     Учні та вчителі навчального закладу дотримуються вступного інструктажу з безпеки життєдіяльності з учнями та інструкцій з охорони праці для вчителів.

Адміністрацією закладу були призначені комісії з контролю за безпечною експлуатацією приміщень та будівлі, а також роботи електричних пристроїв (робота електроприладів в їдальні, персональної та оргтехніки).

      Згідно зі статтею 17 Закону України «Про охорону праці» та статтею 169 Кодексу Законів про Працю усі працівники закладу проходять попередній і періодичний медичний огляд.

     З метою організації розробки комплексного плану в школі видаються накази адміністрації, якими призначається відповідальна особа з охорони праці, пожежної безпеки та електрогосподарства.

    Перед початком навчального року комісією були проведені випробування спортобладнання, стан споруд на спортивних майданчиках, справність кріплення воріт, а також всієї огорожі навколо території.  

     Будівля школи та приміщення закладу, забезпечені первинними засобами  пожежогасіння: вогнегасниками, пожежним інвентарем. Усі вогнегасники перезаряджені, пройшли технічне обслуговування на що маються акти, та розміщені у легкодоступних місцях, які унеможливлюють їх пошкодження. Проте приміщення школи потрібно обладнати установчою автоматичною пожежною  сигналізацією, а деревяні конструкції горища обробити вогнезахисним розчином.

     По всій школі розміщені плани евакуації у разі небезпеки чи аварії. Не
менше ніж раз на рік, проводяться тренування евакуації під час проведення
Дня цивільного захисту.                                                           

  Згідно санітарних, пожежних норм і правил, школою отримані паспорти готовності школи до нового навчального року, акт опору ізоляції та електричної мережі, видані комісією акти прийому кабінетів хімії, фізики, біології, комп’ютерного класу, спортзалу, спортмайданчика.  Особливу увага у закладі приділяється заходам, щодо запобіганням нещасним випадкам на виробництві.

     Робота  з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу, визначається в діяльності педколективу як одне з пріоритетних завдань і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчального – виховного процесу й інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань.

       Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності в закладі, створено службу з охорони праці, сплановані відповідні заходи.

       На початку навчального року, напередодні канікул і святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно мають місце цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями.

       У школі є необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, майстерня, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Кожним вчителем – предметником  проводились інструктажі перед виконанням завдання лабораторної або практичної роботи, згідно видів діяльності на уроках праці, фізкультури, про що робилися відповідні записи в класних журналах. Питання щодо запобігання дитячого травматизму розглядалися на педраді, нарадах при директорові; нарадах класних керівників, батьківських зборах. Протягом навчального року шкільною медсестрою проводилися профілактичні бесіди, інша робота, щодо зменшення захворюваності учнів на педикульоз, шкіряні хвороби. Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі проводиться належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. Разом із тим залишаються високими показники травматизму дітей на уроках фізкультури, перервах. У школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, ведеться відповідна робота з учителями. Причини виникнення травм з’ясовуються, аналізуються, відповідно до цього складаються акти та проводяться профілактичні заходи.

 

                 8. Організація навчально-виховного процесу

        Протягом  року обдаровані школярі залучалися до участі в І, ІІ та ІІІ етапах учнівських олімпіад із навчальних предметів, творчих конкурсах, Всеукраїнських та Міжнародних конкурсах з навчальних предметів, спортивних змаганнях, предметних тижнях, роботі Малої Академії Наук України.

       Для задоволення пізнавальних потреб учнів запроваджено спецкурси, факультативи, курси за вибором, організовано роботу гуртків: вокального (керівник Мазуряк М.М.), туристсько-краєзнавчого (керівник Голинська Н.Г.), театрального(керівник Луців Г.К.), вишивки (керівник Яким’юк М.М.), народної творчості (Бельмега М.Г.), різьби по дереву  (керівник Бельмега А.М.), військово – патріотичний (керівник Павлюк В.І.). Гуртковою роботою охоплено 120 учнів.

       Під час проведення навчальних занять вчителі використовували для здібних дітей диференційовані завдання підвищеного рівня складності, запроваджували інноваційні методи навчання та виховання.

       Згідно з графіком вчителями проведено предметні тижні, І етап олімпіад, підготовлено учнів до участі в ІІ та ІІІ етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів.

 

Список

переможців олімпіад та конкурсів Іспаської ЗОШ І-ІІІ т..

за 2019-2020 н.р.

 

Рік

Участь учнів у Всеукраїнських предметних олімпіадах

 

Участь учнів конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт БМАН.

І етап

ІІ етап

Призери

ІІІ етапу

І етап

ІІ етап

 

Взяли участь

Посіли призові місця

Взяли участь

Посіли призові місця

Взяли участь

Рекомендовано до участі у ІІ етапі

2017-2018

147

97

27

31

4

3

3

2018-2019

256

105

25

32

5

4

3

2019-

2020

178

66

20

33

1

3

 

  

 

 Результатом організованої роботи БМАНу стали 4 переможці ( з 4 учасників)  в районному етапі БМАНу. До участі в ІІ (обласному) етапі конкурсу-захисті науково-дослідницьких робіт МАН  3 учасники.

 

 

№ п/п

П. І. Б .учня

Предмет

Місце

П. І. Б. учителя

 
 

1.       

Татарин Юліана Миколаївна

Українознавство

 ІІ

Луців Галина Кузьмівна

 

2.       

Лучик Іванна Степанівна

Релігієзнавство

І

Матиміш Марія Іванівна

 

3.       

Іванчук Анна Русланівна

Історія

І

Малиш Ольга Володимирівна

 

4.       

Гордейцяк Параска Петрівна

Педагогіка

І

Ротар Алла Михайлівна

 

 

Список

переможців олімпіад та конкурсів Іспаської ЗОШ І-ІІІ ст.

за 2019-2020 н.р.

з/п

Клас

Прізвище, імя

 

Українська мова і література

Астрономія

Географія

Фізика

Історія

Інформатика

Англійська

мова

Екологія

Математика

Інформаційні технології

Трудове навчання

(обслуговуюча праця)

Трудове навчання

(технічна праця)

Конкурс

ім. П. Яцика

Конкурс

ім. Т.Г.Шевченка

Конкурс

«Галерея мистецтв»

Конкурс

«Космічні фантазії»

 

1.

3-В

Григоренко Григорій

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І

 

 

 

 

2.

3-Б

Горяєва Олександра

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ

 

 

 

 

 

4-Б

Токар Євгенія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І

 

 

3.

4-Б

Трипітко Данило

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ

 

 

 

 

4.

4-Б

Ватрич Ольга

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І

 

 

 

 

5.

5-А

Гешко Олеся

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ

 

 

 

 

6.

5-А

Коваль Іванна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ

ІІІ

 

 

 

 

5-А

Мойсей Петро

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ

 

7.

5-В

Гакман Ірина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І

 

 

 

 

8.

6-В

Труфин Юлія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ

 

 

 

 

6-Б

Іванчук Вероніка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ

 

9.

6-Б

Влад Ярослав

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ

 

 

 

 

10.

6-А

Гакман Христина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І

 

 

11.

6-А

Кузь Олександр

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ

 

 

 

ІІІ

 

 

 

 

12.

7-А

Лейба Людмила

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І

 

 

13.

7-А

Драбовецікий Михайло

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ

 

14.

7-В

Малиш Варвара

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ

ІІІ

 

 

 

15.

7-Б

Сидоренко Богдана

ІІ

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ

 

 

 

 

 

 

 

 

16.

7-Б

Ільчук Ванесса

 

 

 

ІІ

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ

 

 

 

 

17.

7-Б

Пелипко Анастасія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ

 

 

 

 

18.

7-Б

Продан Данило

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І

 

19.

8-Б

Гакман Артур

 

 

 

І

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20.

8-Б

Гакман Владислав

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І

 

 

 

І

 

21.

8-А

Токар Богдан

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І

 

22.

8-А

Зварич Владислав

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ

 

 

 

23.

8-А

Лучик Маргарита

 

 

ІІІ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24.

8-Б

Черкун Руслана

 

 

ІІ

ІІІ

І

 

 

 

ІІІ

 

 

 

 

 

 

 

 

25.

9-Б

Малиш Ніколетта

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ

ІІІ

 

 

 

26.

9-А

Мазуряк Ростислав

 

 

 

І

 

ІІІ

ІІ

 

ІІІ

І

 

 

 

 

 

 

 

27.

9-А

Малиш Олена

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ

 

 

 

 

 

 

28.

9-А

Продан Максим

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ

 

 

 

І

 

29.

10-Б

Іванчук Андрій

 

 

 

 

 

І

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30.

10-А

Іванчук Маряна

 

 

 

 

 

 

 

І

 

 

 

 

 

 

 

 

 

31.

10-А

Лучик Василь

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І

 

 

 

 

 

32.

10-А

Татарин Юліана

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І

 

 

 

 

 

 

33.

10-А

Труфин Людмила

І

 

 

 

 

 

ІІІ

 

 

 

 

 

І

І

 

 

 

34.

10-А

Яким’юк Вікторія

 

 

ІІІ

ІІ

 

 

 

 

 

ІІІ

 

 

 

 

 

 

 

35.

11

Войтун Анна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І

 

 

 

 

 

 

36.

11

Гордейцяк Параска

 

І

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

37.

11

Лучик Яна

ІІ

 

І

 

 

 

І

 

 

 

 

 

ІІІ

 

 

 

 

38.

11

Порчук Іван

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ

 

 

 

 

 

 

 

Відсутні призери з таких  предметів: правознавство, хімія, зарубіжна література, біологія.

Освітній процес   у 2019-2020 н. р. здійснюється відповідно до  Законів  України « Про освіту», « Про загальну середню освіту», « Про позашкільну роботу», національної доктрини  розвитку  освіти України ХХІ століття,  обласної та районної програм  « Вчитель»,   наказу по школі № 187 від 02.09.2019 року «Про підсумки та організацію методичної роботи в 2019-2020 н.р.»

    Основні завдання педколективу у 2019– 2020 н.р. стали: підвищення рівня навчально – виховної роботи, здійснення грунтовного аналізу діяльності педколективу в цілому й окремих  вчителів, забезпечення їх готовності до опрацювання проблемних питань  педагогічної діяльності, підвищення рівня професійної кваліфікації, використання інноваційних технологій, інтерактивних методів роботи, впровадження передового педагогічного досвіду. 

      У 2019-2020 н. р. школа почала працювати над науково-методичною темою «Розвиток професійних компетентностей вчителя – запорука формування конкурентоспроможного випускника».   Протягом семестру була створена творча група по роботі над науково-методичною темою школи, розроблено бібліографічний список, проводилися індивідуальні, групові консультації, методичні наради щодо ознайомлення педагогічного колективу із зазначеною проблемою.

      У 2019-2020 навчальному році школу ІІІ ступеня закінчить 25 учнів, а школу другого ступеня - 61 учень.

      Початкова школа забезпечує становлення особистості дитини, її інтелектуальний, соціальний і фізичний розвиток. Пріоритетом у початкових класах школи є розвиваючі функції. Основна школа дає базову середню освіту, що є фундаментом загальноосвітньої підготовки дітей, готує до вибору форм подальшого навчання, профільного навчання. Профільне навчання у 10-11 класах Іспаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів   спрямоване на реалізацію особистісно-орієнтовного підходу.  Для реалізації в повному обсязі інтересів старшокласників, з урахуванням анкетування учнів, майбутніх старшокласників, побажань батьків, у школі ІІІ ступеню функціонують профільні класи:

·        10-А – філологічний профіль, з пісиленням української літератури  (кл. керівник Фуштей Л.М. );

·        10-Б - філологічний профіль, з підсиленням історії України та хімії      (кл. керівник Петрюк Г.В )

·        11 –   філологічний профіль (кл. керівник Іванчук О.І.)

    

Ще одним напрямком роботи є підвищення фахового рівня педагогів школи,  їх участь у семінарах, заходах районного та обласного   рівнів.   Під час таких заходів педагоги отримують позитивні емоції, корисну інформацію від спілкування з колегами, знайомляться з освітніми закладами та досвідом роботи колег. Участь вчителів у таких заходах дає можливість порівняти свою роботу, стимулює педагогів до професійного пошуку, бажання змін, серйозного аналізу власних проблем. 28 лютого на базі школи було проведено методичне об`єднання вчителів фізики Вижницького ОТГ на тему «Науково-експериментальні технології під час проведення уроків фізики». Згідно плану роботи присутні мали можливість відвідати урок фізики у 8-Б  класі на тему «Джерела  електричного струму», вчитель Скоропляс М. Г., та інтелектуальну гру «Найрозумніший», яку провів директор школи Гакман В.Д.

     Однією із найефективніших форм підвищення професійного рівня педагогів є проведення семінарів-практикумів, до проведення яких активно залучалися вчителі, які мають педагогічні звання та вищу кваліфікаційну категорію. Протягом І семестру 2019-2020 навчального року у навчальному закладі проводилися такі відкриті уроки:

-          «Вишивка – невмирущий оберіг» 7-В клас, (вчитель Бельмега М.Г.);

-          Українська народна казка «Кривенька качечка» 3-Б клас, (вчитель Лучик В.О.);

-         Тренінгове заняття «Шість цеглинок (вчитель Гакман О.О.);

-         «Наша безпека», КВК в 7-В класі (вчитель Томащук У.І.);

-         «Герої не вмирають», 8-Б клас (вчитель Ткачук Н.К.);

-         «Вклоняємось вчителю своєму», 11 клас (вчитель Іванчук О.І.).

 З 9 по 16 вересня традиційно проводився  «Олімпійський тиждень» - Григоряк С.В., Гешко Л.Є., Ткачук Н.П., Гакман С.П., Ярема В.М., Курилюк Ю.І.,

    Зайняли І місце в Гімназіаді з футболу серед учнів закладів загальної      середньої освіти ОТГ.

    Бельмега М.Г. взяла участь в конкурсі «Учитель року – 2020» в номінації «Образотворче мистецтво».

    Денис С.М.,  єдина з усіх учителів Вижницького району  успішно пройшла сертифікацію педагогічних працівників.

   У школі працює електронна пошта, керівники шкільних методичних об’єднань та методичних підструктур мають власні електронні скриньки, що дає змогу оперативно надсилати необхідну інформацію. Інформація про загальношкільні заходи систематично надсилається на сайт школи , який поповнюється новинами з діяльності школи.

Протягом року у школі працювало 5 методичних об’єднань:

-    вчителів  природничо – математичного циклу  ( керівник Петрюк Г.В., вчитель хімії, спеціаліст вищої категорії,  «старший вчитель»);

-     вчителів  суспільно – гуманітарного циклу  (керівник Фуштей Л.М , вчитель англійської мови, спеціаліст вищої категорії , «старший вчитель»);

-       вчителів початкових  класів  (керівник Лучик В.О. , вчитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії, «старший вчитель»);

-      вчителів художньо-естетичного циклу (керівник Мазуряк М.М., вчитель музики, спеціаліст вищої категорії,  «старший вчитель»);

     класних  керівників  (керівник Луців  Г. К., вчитель зарубіжної літератури,  спеціаліст вищої категорії , «старший вчитель», класний керівник 7-А класу);

-   керівник  динамічної групи  (керівник   Лучик  М. П.,  вчитель початкових класів , спеціаліст вищої категорії , «старший вчитель»).  

Кожне з методичних об’єднань запланувало по 4 засідань, робота яких будується за окремими планами.

      Не залишилася поза увагою вчителів і підготовка та участь учнів у проведенні предметних тижнів, змагань. Ведеться цілеспрямована екскурсійна робота вчителями  початкових класів та вчителями географії  Голинською Н.Г. , Кушнірюк Г.Г.

     Адміністрація закладу прагне популяризувати вчительську професію. Протягом року у закладі проходять педагогічну практику. Робота з обдарованими дітьми, спрямована на виявлення та підтримки талановитої молоді, створення умов, необхідних для розвитку індивідуальності та неординарних здібностей учнів, має свої позитивні результати.   

Упродовж року педагоги школи залучали учнів до участі в Всеукраїнських та Міжнародних учнівських конкурсах з навчальних предметів:

- у Всеукраїнському етапі конкурсу «Кенгуру» - 66 учнів (вчителі  математики);

- у  конкурсі  «Бебрас»- 32 учні (вчитель інформатики Ткачук Н.К)

- у математичному конкурсі «Міксіке» - 4 учні (вчителі  математики);

- у конкурсі «На урок» - 36 учнів (Ротар А.М.).

У ІІІ етапі конкурсу знавців української мови ім. П.Яцика нагороджено Труфин Людмилу – ученицю 10-А класу, ІІІ – місце;

Гакман Ірину – ученицю 5-В класу, ІІІ- місце.

У ІІІ етапі конкурсу знавців української мови ім. Т.Шевченка нагороджено

Труфин Людмилу – ученицю 10-А класу, ІІІ – місце.

У ІІІ етапі конкурсу «Космічні фантазії» нагороджено

Гакмана Владислава – 8-Бкл.– ІІІ місце;

Продана Данила – 7-Бкл.– ІІІ місце;

Продана Максима – 9-Акл. – ІІІ місце;

Токара Богдана – 8-А кл.     – ІІІ місце.

У ІІІ етапі конкурсу галереї  мистецтв «Дитинства чисте джерело» нагороджено

Токар Євгенію – 4-Бкл.  ОТГ - І місце;    область – ІІ місце.

І учнівська науково-практична конференція «Декоративно-прикладне мистецтво: від витоків до сьогодення»

           Мазуряк Анжела – 10-А клас

Свята та виховні заходи:

-              «Свято осені і врожаю» - 19.09

-              з нагоди професійного свята – Дня Учителя – 04.10

-              до річниці Революції Гідності – «Герої не вмирають» - 26.11

-              до Дня Святого Миколая.- 19.12

Конкурси:

-              «Козацькі забави» - 11.10;

-              «Нумо,хлопці» - 06.12;         

-              Районний конкурс  «Буковинська зіронька»  :

-         Гакман Артур  – ІІ місце;

-         Труфин Людмила – ІІ місце;

Акції :

-         Благодійний ярмарок солодощів;

-         Допомога на лікування Нагорняка Данила (4-Бклас) – 17 тис.грн.

-         «Потяг Милосердя»; у с.Залуччя, будинок-інтернат для інвалідів

Виставки малюнків:

-              «Новорічна феєрія»;

-              «Малюнки до творів Т.Шевченка».

З метою активізації пізнавальних інтересів та виховання естетичних смаків було організовано відвідування театру, проводились різноманітні екскурсії. Учні відпочивали та розширювали свій кругозір у «Лісовій школі» в нашому селі, в музеї  Назарія Яремчука с. Рівня,  «Буковинській Трої» с. Реваківці, Чернівецькому драматичному театрі О.Кобилянської, біля новорічної ялинки в м. Чернівцях,в кінотеатрі «Чернівці», на Говерлі, в Кам’янець – Подільському, на равликовій фермі в с.Мамаївці,  в «Панорамі», м. Чернівці, «Країні мрій» м. Чернівці, на «Лебединому озері» с. Чортория, у дитячому розважальному центрі м. Чернівці, в «Музеї природи» с. Зеленів,  а також у Чернівецькому Національному університеті.

Велика увага приділялась організації громадсько-корисної діяльності школярів, розвитку волонтерського руху. Учні школи поздоровляли ветеранів праці зі святами, запрошували на урочисті заходи, допомагали по

господарству (за потребою). Ці заходи зумовили позитивні результати в патріотичному вихованні.

Щотижня проводиться загальношкільна лінійка, на якій школярі виконують Державний Гімн України.

Формування ініціативної,  здатної приймати свідомі рішення  особистості неможливе без широкого залучення учнів до управління шкільними справами через участь в органах учнівського самоврядування.

Шкільне учнівське самоврядування очолює голова учнівської ради – Малиш Ніколетта. Учнівська рада складається з комісій:

- «Партнерства та міжнародних відносин, преси та інформації» ;

- «Захисту прав дітей та допомоги у проблемних ситуаціях, толерантності та духовного розвитку»;

- «Культури та дозвілля»;

- «Екології та краєзнавства» ;

-  «Загальної та шкільної освіти»;

- «Роботи з дітьми молодшого та середнього шкільного віку»;

- «Спорту та здорового способу життя»;

- «Оргкомітет»;

- «Мандатна комісія» ;

- «Виборча комісія»   .

Кожна комісія має свого куратора – вчителя, працює згідно Плану роботи учнівського самоврядування.

Велика увага приділяється в школі питанням правовиховної роботи. Складено картотеку дітей «групи ризику», ведеться постійний контроль за відвідуванням уроків. За останні три роки не скоєно жодного правопорушення і злочину. Ведеться тісна співпраця з працівниками ювенальної превенції.

  Кожну останню середу місяця проводились Дні правових знань.

Мають місце випадки вживання учнями алкогольних напоїв, куріння. Тому нагальною проблемою є превентивне виховання школярів, яке стає одним із пріоритетних напрямків у виховній роботі педагогічного колективу.

    Відповідальному та дієвому ставленню до навколишнього природного середовища сприяла участь дітей у Всеукраїнському екологічному двомісячнику  з благоустрою «За чисте довкілля», в ході якого проведена робота з благоустрою та озеленення,  очищенню та прибиранню  території села вздовж траси,  збереженню шкільного саду.

      Класні керівники протягом навчального року проводили батьківські збори, анкетування батьків та учнів.

Допомогу педколективу здійснює бібліотека школи у підготовці різних заходів як з учнями, так і з педагогами  в організації позакласної роботи організовуючи виставку літератури  (бібліотекар Татарин С.О.).

   Велика увага приділяється в школі питанням право-виховної роботи.

Складено картотеку дітей «групи ризику», ведеться постійний контроль за відвідуванням уроків. Класні керівники разом з практичним психологом Гуриною Г.П. та соціальним педагогом Томащук У.І. відвідують вдома дітей з проблемних сімей, вивчають психологічний клімат у сім’ї, надають посильну Морально-психологічну допомогу, про що складені відповідні акти.

     Учні-волонтери допомагають ветеранам, людям психолого віку у осінньо-польових роботах, підготовці до зими й по господарству..

   Постійно прибирається територія біля пам’ятників: воїнам-визволителям, Т.Шевченку, Іспасчанам-рятівникам єврейських сімей.                                       

У 2019-2020н.р. будуть приймати участь у захисті науково-дослідницьких робіт:

Іванчук Анна – 10-Б клас «Текстуальний аналіз прози Володимира Вознюка» (вчитель Іванчук О.І.);

Нагірняк Аліна Ярославівна  – 10-Б клас - «Моя школа» (вчитель Малиш О.В.);

Труфин Людмила 10-А клас – «Діалогічне мовлення персонажів романів фентезі» (вчитель Фуштей Л.М.).

 

10.Профорієнтаційна робота

     Професійна підготовка молоді починається ще в  шкільні роки. Завдання школи — підготувати підростаюче покоління до свідомого вибору професії. Профорієнтаційна робота в закладі проводиться під час навчально-виховного процесу: виховання трудових навичок у школярів під час прибирання території, розширення знань про професії на уроках. Якісному вихованню сприяють екскурсії на виробництво, позакласні виховні заходи.

     Завдання педагогічного колективу допомогти випускникам правильно обрати професію свого майбутнього життя, врахувати не тільки бажання учня, але й вимоги до професії.

     З цією метою, починаючи з 5-го класу проводиться анкетування учнів
профорієнтаційної направленості. Для 9-х, 10-х, 11-х класів проводиться
анкетування з метою виявлення нахилів до тієї чи іншої галузі науки; зустрічі
з ведучими спеціалістами районного центру зайнятості, соціальної служби
для дітей, сім`ї  та молоді.                                                         

 

11.Робота з батьками та громадськістю у навчальному закладі:

Виховання учня в школі та сім'ї — щоденний безперервний процес. Тому педагогічний колектив працює з тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку дитини. Батьки є соціальним замовником школи,_ а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Вони є учасниками позакласних. заході в, пов'язаних із професійним світом, захопленнями своїх дітей, родинними святами.

Проведено 2 засідання загальношкільних батьківських зборів на яких розглянуто такі питання:

1. Роль батьківської громадськості в матеріально-технічному забезпеченні навчально-виховного процесу школи.

иректор школи Гакман В.Д.)

2. Про підсумки роботи педагогічного колективу школи за І семестр 2019-2020 навчального року.

аступник директора школи Щербань А.В.)

3. Про стан виховної роботи в школі.
(Заступник директора з ВР Соколович П.І)

4. Про стан здоров'я та захворюваності учнів школи.
(Медсестра школи Нагорняк Т.В.)

5. Про адаптацію учнів 1-их, 5-их класів, готовність учнів 11 класу до ЗНО та готовність учнів 4-их, 9-их класів до ДПА.
(Практичний психолог Гурина Г.П.)

6. Про організацію харчування дітей у школі.

(Підприємець Гордійчук Г.В.)

7. Профілактика правопорушень та подолання шкідливих звичок серед неповнолітніх.

(Заступник директора з ВР Соколович П.І)

8. Про охоплення гарячим харчуванням учнів школи та роботу харчоблоку.

(Підприємець Гордійчук Г.В.)

9. Про стан відвідування учнів школи  та ведення щоденників за І семестр.

(Заступник директора з ВР Соколович П.І)

10. Ціннісні орієнтації старшокласників та вплив сім’ї на їх вибір.

(Практичний психолог Гурина Г.П.)

11. Про дотримання санітарно-гігієнічних норм  у навчальному закладі.

(Медсестра школи Нагорняк Т.В.)

      Класні  керівники тісно співпрацюють  із сім'ями своїх вихованців: відвідують  дитину   вдома,   спілкуються   з   родиною.   Свої  висновки  вони заносять до щоденника психолого-педагогічних спостережень.

 

12. Управлінська діяльність

     Управління школою здійснюється згідно з річним планом роботи, планом внутрішкільного контролю та календарних план і в учителів-предметників і виховної роботи класних керівників. Така система планування, відпрацьована в школі й заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їхньої діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи.

     У школі в наявності всі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. Із підключенням до мережі Інтернет стало можливим користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки України, головного управління освіти, сайтами обласних інститутів післядипломної освіти, інших закладів освіти, що дає можливість учителям і адміністрації оперативно й мобільно використовувати достовірну інформацію, вчасно знайомитися з новими - документами і навіть їх проектами.

      Контроль — це важлива, складна та об'єктивно необхідна функція управління. У школі ефективність здійснення контролю зумовлює якість реальних і подальше прогнозування бажаних показників розвитку закладу освіти, його навчально-виховного процесу та діяльності всього шкільного колективу. Контроль дозволяє тримати в полі зору управління найважливіші питання школи, своєчасно реагувати на відхилення від норми та на негативні явища, знаходити невикористані резерви, підтримувати оптимально трудову атмосферу в колективі.

       Адміністрація використовує різноманітні форми контролю за станом навчально-виховного процесу, передусім такі традиційні, як вивчення викладання стану предметів та виконання навчальних планів і програм, перевірка власних журналів, щоденників поведінки тощо. Під час проведення внутрішньо-шкільного контролю за рівнем викладання навчальних предметів заступник, директора використовує діагностичні картки аналізу та вивчення стану викладання, предметів із використанням комп'ютера. Аналіз результатів внутрішньо-шкільного контролю знаходить відображення в рішеннях педагогічної ради школи, відповідних наказах по навчальному закладу. Крім контролю за рівнем знань і навчальних досягнень учнів, проводяться систематичні дослідження стану відвідування занять та стану навчальної дисципліни. За результатами моніторингу адміністрація школи приймає певні управлінські рішення щодо конкретних учителів та учнів.

      Ураховуючи сучасні реалії, стиль керівництва нашою школою є близьким до демократичного, оскільки більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримуються, повноваження делегуються. Директор школи в роботі з працівниками дотримуються партнерського стилю керівництва. Проблем спільно обговорюються, виробляються різні варіанти рішення, з них  обирається   найбільш   оптимальний,  затверджується   і   в   подальшому реалізується.

      Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди,
інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а задля
позитивного кінцевого результату. Завдяки такому стилю керівництва в
школі залишається мінімум агресивності, наявне творче вирішення справ;
переважають такі методи, як порада, особистий приклад, похвала; ставлення
до людей шанобливе, вимогливість поєднується зі справедливістю,
спілкування ввічливе, рідко з нотками наказування. Учителям надається
більше самостійності, що відповідає їх кваліфікації і характеру роботи,
створюються необхідні умови для самореалізації. У кожному зі своїх
підлеглих директор має бачити насамперед особистість у всьому розмаїтті її
людських якостей і властивостей.