Головна сторінка Вижницької ДНЗ №2 «Веселка»
Вижницький заклад дошкільної освіти №2
Дитинство - неповторний дивосвіт.
Воно щасливе, коли поруч добрі люди,
Тоді всіма мелодіями й барвами дзвенить.
Спасибі Богу, що ось так було!
Вдалині від промислових підприємств і траси, у центрі міста, поряд з річкою Черемош, в мальовничому куточку, як чарівний острівок дзвенить дитячими голосами дошкільний навчальний заклад № 2 «Веселка».
Дитячий садок заснований у 1975 році, в грудні 2020 року йому виповниться 45 років.
За проектною потужністю заклад розрахований на 32 місця (3 вікових групи). Затишні групові й спальні кімнати, світлі й просторі музично - спортивна зала щодня зустрічають малюків.
З перших років своєї роботи дошкільний заклад приділяв велику увагу еколого-природничому вихованню дошкільнят.
У садочку створені всі умови для всебічного навчання та виховання дошкільнят, розвитку їхніх творчих здібностей.
Сьогодні педагогічний колектив продовжує започатковані традиції, а також працює над впровадженням інноваційних технологій, зокрема:
- теорії розв’язання винахідницьких завдань;
- використання педагогічної спадщини В.Сухомлинського;
-організації пошуково-дослідницької діяльності дошкільників;
- впровадження методики ігрового навчання К.Орфа на музичних заняттях;
Результатом впровадження в практику роботи інноваційних технологій є розвиток пізнавальної активності та творчих здібностей дітей, формування логічного мислення, виховання морально-етичних почуттів, формування креативності та насамперед формування компетенцій із усіх ліній розвитку, і як кінцевий результат – життєвої компетентності дошкільника.
Колектив дитячого садочка не стоїть на місці: ростуть і розвиваються наші діти, змінюється покоління батьків.
„Веселка” завжди відчуває ці зміни, нам є чим пишатися. А завдяки співпраці колективу ДНЗ з батьками ми й надалі будемо тримати високу планку в питаннях виховання і розвитку дітей.
Засновником закладу дошкільної освіти є Вижницька міська рада.
Мовою освітнього процесу є українська.
Пріоритетний напрям освітньої діяльності дошкільного навчального закладу: еколого-природничий..
Пріоритетні завдання:
- формувати логіко-математичну компетентність дітей засобами передових педагогічних технологій ;
- удосконалювати роботу щодо модернізації системи фізичного виховання через використання інноваційних здоров'язбережувальних технологій;
- забезпечити взаємодію закладу дошкільної освіти та родини, як ефективного засобу соціалізції та гармонійного розвитку дитини.